aarrrrrggghhhhhh bosan !

hamba dengan kakak hamba ketika kecil..
hehehe..comel kan hamba...huhu

hamba dengan kakak hamba jugak!
comel gle kan?hahah


ala...
jangan nak heran la..
naim mmg pemalas pn..
wakakak..
jangan marah ye rakan sebilik aku Naim..
hehehe..
aku nak cite pasal bosan..
korang tau n penah rase sume kan psal bosan..
aku pn tgh bosan gile..
huh...
xtertahan..
hehe..
gile la bosan..
dgn laptop aku nak kne tuka motherboard..
rosak !
kalau de laptop aku tu leh la jgak on9 ke..
kalau line buat hal leh la jgak aku layan muvie or men game yang ade kat laptop aku..
so skang laptop aku tgh bertarung nyawa..
terpaksalah aku menunggulkan diri aku di bilik aku..
dila plak xnak amek aku bawak jenjalan ke..
huh...
mentang2 gaji da msuk lpe la aku..
huh..
patutnye ko kne la blanje aku..
bru best..
aku tgh bosan ni..
bosan gle la..
aku rs cm aku dlm cite I'm Legend..
terpaksa bertarung dengan hidup sensorang sambil mengnggu panggilan Ilahi
huh..
gile la..
tp aku da lalui keadaan yang lebih mmbosankan dalam hidup...
masa tu macam aku sorang je manusia yang hidup..
haha..
cm aku kat planet Nameck n tgh bertarung ngn Fliza..
time tu sume orang planet ni da di hantar ke bumi dengan menggunakan Dragon Ball..
hehee..
krenye aku la Son Goku..
mmg pn..
jangan la anda menjadi bosan seperti aku..
sbb aku sentiasa kekurangan..
hargailah family anda yek...

p/s: tolong doakan sama adik aku yang akan menduduki peperiksaan SPM taun ni..yang dah xberapa hari lagi..semoga Allah membantu AFAF binti ABDUL RAHMAN dalam apa jua kepayahan..amin

1 comments:

  Anonymous

October 31, 2009 at 3:39 AM

haha
tape2
aku x lpe kau ngn naim pnye lah..