ambil gambar

aku suka mengambil gmbar dari di ambil gmbar..sebab aku rasa puas bila dapat amek gmba..nak ckp hebat tu xde la sangat..tp dengan amek gmba tu aku dapt belajar cara nak ambik gmba dengan angle yang cun.tmbah2 lagi ble pakai Digital SLR (DSLR).perh..terbaik...setakat ni aku dah ade la jgak pengalaman amek gmba model..tp time tu aku lebih fokus pada editing..antara gmbar2 yang aku amek aku tunjukkan jugak kat sni

Efi Nofiani

dalam bnyak2 gmba seumo hidup aku, kalau di tny gmbar mne yang ak paling ske aku akn tnjuk gmbar ni..bkn sbb aku ske kat orang tu pn...(adela sket2..hehe)..tp sebab kegempakan aku mengedit gmbar ni sehinggakan menjadi sangat gempak cmni..tgk la..wrna kulit model tsbt n wrna air tasik yang aku jadikan naik gile,..gmbar ni 100% hasil kerja aku..tngkap pn aku n edit lagi la aku !

Efi Nofiani

gmbar ni diambil di tasik Metropolitan..cmreman time ni bukan aku..tp aku yang bertanggungjawab buat gmbar ni nampak menarik cmtu..kre aku la Hero dlm cite ni..
aku xske tmbah yang bkn2 kat gmbr..kalau nak di lihat kre copyright pn xde tau..
mne de kan..hahaha..


Shaniza PD
diambil time jenjalan ngn kengkawan kat pd..dorang bwak DSLR tu ape lg aku..kojo den amek gmbo ajo la...wakakaka

birthday Apexx
gmbar ni da cnfm2 la bukan aku amek kan..haha..tp aku nak tunjuk kat kome rupe DSLR yang aku mencarut dari tadi tu..hehe..binatang yang aku pegang tu la DSLR.

malam gig di havana(band Melodidisaster)

pix ni 100'/. ori..aku xusik langsung..raw pix la krenye..tp cmne leh de effect super saiya kat situ?haaa..tu la yang best pasal DSLR ni..tangkap lah binatang apa pn dalam dunia ni..kalau kena setting nya..cnfirm lawa pny la...mcm ni la lbih kurang gmbarnye....


da la kot..kre da bnyak la tu kot kan,,,
hahaha..ape2 pn aku masih belum dapat memiliki DSLR td..
tp kalau dapat dit terpijak dalam 3k, binatang DSLR ni la yang aku akan angkut dlu..
hahaha..
xkire la yuran pengajian aku belm bayr lg ke..
hahaha..
sbb membeli cmre ni adalah satu pelaburan..
kre leh buat duit cmtu la...
hehehe






3 comments:

  aenrahman

October 27, 2009 at 12:32 PM

i loveeee the Efi Nofiani's pic. u got the attitude to become a great photographer.so, keep on capturing and clicking with the good angle babe! hehe :D

  amalrahman naim nor'alim

October 27, 2009 at 12:40 PM

thanx babe..
hehehe

  amalrahman naim nor'alim

December 3, 2009 at 10:18 AM

yelah,,
betulk la ape ko cakap..
tapi skurang2nye aku nak blaja..
ko nak tau sebab pe orang melayu xmaju?
sbb ade nye spesis2 macam ko ni la...
asyik nak negetiv je ngn orang..
skurang2nye kalau ko pro tentang sesuatu ko gne kan la ilmu ko tu utk majukan bangsa ko..
bukan mencaci bangfa sndri...
ye lah...
ko kan 'pandai'!
haha